TRYSKA INDUTEC® MS SD4.03 RS4.75.20.8

Kód: 413
14 010,59 Kč 11 579 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele

INDUTEC® MS SD4.03 RS4.75 20 ⌀8 – koaxiální prstencová mikrotryska pro 20 mm obrobky
Made in Germany by Menzel-Metallchemie

Dokonale souvislý 360° film na malém průměru.
Verze SD4.03 RS4.75 20 ⌀8 staví na osvědčeném těle SD4 (tři samostatné přívody: médium, stříkací Z a řídicí vzduch S) a doplňuje jej prstencovým nástavcem RS4.75 o vnějším průměru 20 mm a štěrbině 4,75 mm. Kapalina vedená vnitřní tryskou Ø 0,30 mm je na výstupu formována stlačeným vzduchem a vytváří rovnoměrný, jemně dávkovaný prstenec kolem hřídele, drátu či trubky. EnapartEnapart


Proč zvolit SD4.03 RS4.75 20 ⌀8?

  • Prstencový paprsek Ø 20 mm – rychle pokryje tenké hřídele, kabely nebo tyče bez přestřiku okolí.

  • Vnitřní tryska Ø 0,30 mm – umožňuje mikro-dávkování a přesné řízení spotřeby média.

  • Tři nezávislé okruhy (médium / stříkací vzduch / řídicí vzduch) – snadné doladění šířky filmu i velikosti kapek.

  • Samočisticí jehla – po každém pulsu uvolní sedlo a eliminuje zanášení lepkavými kapalinami.

  • Nerezová ocel + Viton® – odolá chemikáliím, teplotním špičkám i mechanickému opotřebení.

  • Modularita řady SD4 – s jediným tělem můžete vyměňovat prstencové, ploché i kuželové nástavce.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Parametr Hodnota
Vnitřní tryska Ø 0,30 mm
Prstencový nástavec RS 4,75 × 20 mm (prstenec se štěrbinou 4,75 mm)
Vnitřní otvor prstence Ø 8 mm (název .8)
Materiál těla / jehly nerezová ocel 1.4301
Těsnění FKM (Viton®) O-kroužky
Připojení médií 3 × hadicový trn vzadu (M / Z / S)
Doporučený tlak stříkacího vzduchu 0,5 – 6 bar
Max. tlak média 100 bar (při dostatečné filtraci)
Hmotnost ≈ 30 g

Typické použití

  • Celokruhové mazání tenkých hřídelů, táhel a středně silných drátů

  • Nanášení antikorozních olejů na čepy, šrouby a válcované profily Ø 8–20 mm

  • Rovnoměrné zvlhčování kabelů a optických vláken před extruzí pláště

  • Aplikace chladicích nebo reaktivních lázní na rotační díly v kontinuálních linkách

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola